تحقیق و توسعه
طراحی و توسعه محصول جدید معمولاً یک عامل بسیار مهم در بقای یک شرکت به شمار میآید.
در صنایعی که دارای تحولات سریع هستند، شرکت ها می بایست طراحیها و میزان محصولاتشان را به صورت پیوسته گسترش دهند.تغییرات پیوسته در فناوری، حضور رقبا و اولویتهای در حال تغییر مشتریان، این گسترش را اجتناب ناپذیر کردهاند.
یک سازمان بدون برنامه تحقیق و توسعه، اگر میخواهد که از قافله عقب نماند، میبایست بر اتحاد استراتژیک، تملک و شبکههای کاری تکیه کنند.
از این رو شرکت آرتیستون صنعت جهت بهبود در فرآیند طراحی، ساخت و فروش تمامی محصولات خود همواره در تلاش است با تحقیق و توسعه، محصولات خود را با فن آوری نوین به مشتریان خود ارائه نماید.
ما جهت ارائه محصولات کارآمد و با در نظر گرفتن استاندارد های بین المللی همواره در حال تحقیق هستیم و با توسعه فعالیت خود در صنایع مختلف در تلاش هستیم که طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان خود ارائه نماییم.
استراتژی شرکت ما به عنوان یک برند مطرح در بازار که سهم بالایی را در صنعت “جرثقیل” دارا می باشد همواره بر این است که سالانه میزانی مشخص از سود شرکت در زمینه تحقیق و توسعه قرار گیرد.